dilluns, 29 de juny del 2015

Desafio 2015 - Almatret - Horta de Sant Joan

El passat dia 26 de Juny va tenir lloc el "Desafio 2015" el qual va consistir en anar pedalant des d'Almatret fins a Horta de Sant Joan.

Ens vam aixecar ben d'hora, ben d'hora, ja que havíem quedat a les 6:00 am per començar l'aventura.

Un cop havíem fet la fotografia de rigor vàrem agafar les bicicletes i vam posar rumb a Horta. Després d'una baixada ràpida fins a Riba-roja i d'una exigent pujada fins a la Fatarella vam fer la primera parada del trajecte per esmorzar i descansar una mica. Amb les piles carregades vam anar direcció a Villalba dels Arcs i posteriorment ens vam desviar cap a Corbera d'Ebre, on vam aprofitar per visitar el poble antic, conservat intacte des dels bombardejos de la Guerra Civil.

Des de Corbera vam reprendre la marxa direcció Gandesa i després cap a Bot. Després de passar per Bot, vam veure que anàvem bé de temps i que el sol ja començava a escalfar bastant, així que vam decidir fer una parada a "Les Olles de Bot" al riu Canaletes. Un lloc molt bonic per visitar on ens vam poder refrescar i acabar d'agafar les forces necessàries per arribar fins a Horta de Sant Joan.

Un cop vam arribar ens vam dutxar i vam anar a dinar al restaurant Miralles amb els nostres companys caminadors del Club, els quals havien anat a Arnes a fer una ruta.

Des del Club Ciclista i Excursionista Almatret agraïm a tots els participants la seva assistència i participació en aquest "desafio", i molt especialment, a Pepe i Josep M.  que ens van fer d'assistència durant tot el trajecte amb cotxe.